مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1397 ساعت 04:512018-07-14سياسي

پیشینه غرب مملو از جنایت است


ما باید یک جریان مبارزاتی جهانی در این زمینه ایجاد کنیم تا در گام اول ملت ها آگاه شوند و دشمنان واقعی خود را بشناسند و سرنوشت شان را با اعتماد به غرب گره نزنند و در گام بعدی به مطالبه حقوق غارت شده شان بپردازند.

- اشاره: هفته حقوق بشر آمریکایی(7 الی 12 تیرماه) که با پیشنهاد رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های اخیر شکل گرفته است، فرصتی است تا لایه پنهان لیبرال دموکراسی غرب و آنچه امروزه تحت عنوان تمدن سرمایه دار غرب شناخته شده و استیلای خود را بر سراسر جهان گسترانده است به درستی شناخته شود.

واقعیت آن است تمدنی که خود را با شعارهای پرطمطراقی چون حقوق بشر، دموکراسی، آزادی و صلح و برابری مزین کرده است، مبتنی بر جنایتی دهشت ناک در طول قریب به 500 سال در سطح جهان شکل گرفته است، که در فهرست سیاه عملکرد آن هزاران مورد از جنایت، تجاوز، قتل، غارت، فریب، دروغ، خودکامگی، بردگی، استثمار و .

به چشم می خورد که نظیری برای آن در تاریخ بشریت یافت نمی شود.

تداوم به منظور شناخت ابعاد این جنایات بزرگ و معرفی آثاری که به این موضوع پرداخته اند، جشنواره حقوق بشری آمریکایی در سال های اخیر در کشور برگزار شده است که سومین دوره آن هفته گذشته برگزار گردید و آثار برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشینه غرب مملو از جنایت است

پیشینه غرب مملو از جنایت است