مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1397 ساعت 10:462018-07-14سياسي

فارس خبر می دهد خانواده شهدای سانچی: به هیچ کس وکالت پیگیری سانحه ندادیم


در پی پخش برنامه ای از سوی یکی از شبکه های ماهواره ای در مورد سانحه سانچی و مصاحبه با فردی که خود را وکیل خانواده شهدای سانچی می نامید، خانواده شهدای سانچی در تماس با خبرگزاری فارس رسما اعلام کردند: - هیچ فردی وکالت پیگیری این حادثه را ندارد و آنها خود به صورت مستقیم از طریق ارگان های مربوطه، مسائل حقوقی و مطالبات خود را پیگیری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس"، در پی پخش برنامه ای از سوی یکی از شبکه های ماهواره ای در خصوص سانحه سانچی و مصاحبه با فردی که خود را وکیل خانواده های شهدای سانچی می نامید خانواده شهدای سانچی در تماس با خبرنگار فارس اعلام کردند، هیچ فردی وکالت پیگیری این حادثه را ندارد و آنها خود به صورت مستقیم از طریق ارگان های مربوطه، مسائل حقوقی و مطالبات خود را پیگیری می کنند.

فردی که خود را وکیل خانواده شهدای سانچی معرفی می کرد، در این مصاحبه مدعی شده است که گواهی فوت شهدا بدون اذن، ولی دم صادر شده و خانواده ها این مساله را نپذیرفته اند و برای همین هم انحصار وراثت انجام نشده است.

پس از این مصاحبه با پیگیری صورت گرفته توسط خبرنگار فارس با برخی از خانواده ها و همچنین مراجع ذیربط مانند شرکت ملی نفتکش و سازمان بنادر و دریانوردی این ادعا تکذیب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس خبر می دهد خانواده شهدای سانچی: به هیچ کس وکالت پیگیری سانحه ندادیم

فارس خبر می دهد خانواده شهدای سانچی: به هیچ کس وکالت پیگیری سانحه ندادیم