مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 07:052018-07-15اقتصادي

روزنه هایی برای فروش نفت داریم/FATF بهانه است


رییس کل سابق بانک مرکزی در خصوص وضعیت نفت ایران پس از اعمال تحریم های جدید آمریکا توسط ترامپ گفت: ما روزنه هایی برای فروش نفت داریم که قابل گفتن نیست.

- نظر بهمنی در خصوص تلاش آمریکا برای قطع صادرات نفت ایران و FATF : روزنه هایی برای فروش نفت داریم/FATF بهانه است رییس کل سابق بانک مرکزی در خصوص وضعیت نفت ایران پس از اعمال تحریم های جدید آمریکا توسط ترامپ گفت: ما روزنه هایی برای فروش نفت داریم که قابل گفتن نیست.

محمود بهمنی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص فضای ترسیم شده پس از چهارم نوامبر(13 آبان) توسط ترامپ برای اعمال تحریم های شدید و قطع صادرات نفت ایران گفت: در سال 89 تا 91 که بنده مسئول خزانه کشور بودم ما این تجربه را پشت سر گذاشتیم؛ آمریکا در آن زمان اشاره کرد که تحریم ها برای ایران فلج کننده است و این شرایط واقعاً برای کشور سخت بود ولی ما آن را مدیریت کردیم.

بهمنی در پاسخ به اینکه در آن دوره صادرات نفت ایران به صفر نرسید اما در فضای جدید تلاش آمریکا بر صفر شدن فروش نفت توسط ایران است افزود: در همان زمان هم تأکید بر روی صفر شدن صادرت نفت بود ولی ما به وسیله بخش خصوصی 700 هزار بشکه نفت در روز فروش داشتیم؛ این نبود که از ما بخرند؛ خیلی محدود از وزارت نفت خریداری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنه هایی برای فروش نفت داریم/FATF بهانه است

روزنه هایی برای فروش نفت داریم/FATF بهانه است