مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 07:502018-07-15حوادث

کلاهبرداری از دختران زیبا به بهانه مدلینگ


این روزها مجرمان سایبری با راه اندازی یک سری وب سایت های اینترنتی مبنی بر استخدام مدلینگ و آموزش آنها، اقدام به کلاهبرداری از کاربران مخصوصا دختران جوان می کنند.

- رییس پلیس فتا استان یزد گفت: این روزها مجرمان سایبری با راه اندازی یک سری وب سایت های اینترنتی مبنی بر استخدام مدلینگ و آموزش آنها، اقدام به کلاهبرداری از کاربران مخصوصا دختران جوان می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مرتضی ابوطالبی اظهار کرد: یکی از معضلات کنونی جامعه ما حفظ حریم خصوصی افراد است که به اشکال مختلف توسط سودجویان و کلاهبرداران نادیده گرفته شده و با سوء استفاده از مصادیق مختلف نقض این موضوع، از قربانیان اخاذی و هتک حیثیت می شود.

وی با بیان این که کاربران تمایل دارند که مورد توجه دیگران قرار بگیرند و در بین افراد، قشر جوان بیشتر از هر گروهی این نیاز را در خود می بیند، افزود: با توجه به این شور و شوق جوانی، مجرمان سایبری با ترفند مدلینگ به دنبال کلاهبردار، انواع اخاذی ها و هتیک حیثیت جوانان در فضای سایبر هستند.

رییس پلیس فتای استان یزد در ادامه با بیان این که جوانان به هر بهانه ای دوست دارد موقعیتی را برای خود ایجاد کند تا شهرتی همراه با ثروت برای خود به دست آورند، گفت: فراگیر شدن صنعت مد، اکثر جوانان را به سمت مدلینگ می کشاند و آنها دوست دارند با وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از دختران زیبا به بهانه مدلینگ

کلاهبرداری از دختران زیبا به بهانه مدلینگ