مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 09:152018-07-15اقتصادي

رشت،شهر نمایش خیابانی دائمی می شود


نمایش خیابانی دائمی باید به برندی بزرگ برای شهر رشت و جذب و جلب گردشگر باشد و گردشگران با حضور خود در شهر اقتصاد رشت را پویا تر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود نصرتی در دیدار با مجموعه ای از هنرمندان نمایش شهر رشت، اجرای پروژه ی نمایش دائمی پیاده راه هسته ی مرکزی شهر را یکی از 20 پروژه ی بزرگ و محوری شهر رشت عنوان کرد و گفت: شهرداری رشت در اجرای این طرح جدی و مصمم است و از هنرمندان شهرباران حمایت می کند .

وی گفت: برای اجرای این پروژه باید زیرساخت های لازم فراهم باشد و از نظر ما بهره گیری از ظرفیت هنرمندان برای ارائه ی یک کار خوب هنری مردم پسند می تواند جاذبه ایی موثر و مفید برای جلب گردشگران بیشتر به شهر باشد .

نصرتی تاکید کرد: سنگ بنای این کار از همان روزی که پروژه ی شب های روشن در رشت کلید خورد؛ گذاشته شد تا گردشگرانی که به رشت می آیند ساعاتی از برنامه های مختلف هنری همچون نمایش، موسیقی، غذاهای محلی و خرید بهره ببرند .

شهردار رشت خاطر نشان کرد: ما می خواهیم کاری کنیم تا افرادی که از فرهنگ های مختلف و از نقاط دور و نزدیک به رشت می آیند با این موضوع درگیر شوند و از این برنامه با خاطره یی خوب در بازگشت از سفرشان یاد کنند .

نصرتی خاطر نشان کرد: هنرمندان نمایش که در این برنامه کارهای هنری اجرا می کنند نباید در سیستم بروکراسی اداری درگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت،شهر نمایش خیابانی دائمی می شود

رشت،شهر نمایش خیابانی دائمی می شود