مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 11:252018-07-15فرهنگي

تاملی بر یک آمار منتشر شده سینمایی / پول هایی که هدر رفت


اعلام رقم های حمایتی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از تولیدات سینمایی یک دهه اخیر به همراه آنچه بنیاد سینمایی فارابی حمایت کرده نشان می دهد بخش اعظمی از فیلم های سینمایی ایران در این سال ها نه تنها با بودجه دولت ساخته شده اند بلکه برخی از آن ها چنان .

- اعلام رقم های حمایتی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از تولیدات سینمایی یک دهه اخیر به همراه آنچه بنیاد سینمایی فارابی حمایت کرده نشان می دهد بخش اعظمی از فیلم های سینمایی ایران در این سال ها نه تنها با بودجه دولت ساخته شده اند بلکه برخی از آن ها چنان کیفیت ضعیفی دارند که شاید مفت و مجانی هم نتوان آن ها را برای نمایش به جایی مثل تلویزیون قالب کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در فهرست منتشر شده از سوی مرکز گسترش رقم های مختلفی به فیلمسازان متعددی از محسن امیریوسفی و رضا کاهانی گرفته تا مسعود ده نمکی دیده می شود که برای تولید پروژه های خود در دهه 80 از این مجموعه پول گرفته اند.

در میان این اسامی، آثاری هستند که جزو فیلم های خوب سینمای ایران به شمار می روند و حتی اگر مخاطب چندانی هم نداشتند اما به لحاظ کیفی اثری درخور بودند ولی نکته قابل توجه، برخی پروژه های ناتمام یا تمام شده ای است که پول زیادی از مرکز گرفته و تاکنون هیچ نتیجه ای نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاملی بر یک آمار منتشر شده سینمایی / پول هایی که هدر رفت

تاملی بر یک آمار منتشر شده سینمایی / پول هایی که هدر رفت