مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 15:302018-07-15بين الملل

افزایش انتقادهای داخلی از نتانیاهو و درخواست برای برکناری او


چند وزیر صهیونیستی ضمن انقاد از کابینه این رژیم، توافق آتش بس میان این رژیم و گروه های مقاومت فلسطینی در نوار غزه را یک "اشتباه بزرگ" خواندند.

- چند وزیر صهیونیستی ضمن انقاد از کابینه این رژیم، توافق آتش بس میان این رژیم و گروه های مقاومت فلسطینی در نوار غزه را یک "اشتباه بزرگ" خواندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، نفتالی بنت، وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در انتقاد شدید از عملکرد کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم، بامداد امروز (یک شنبه) در صفحه توییتر خود نوشت که توافق بر سر برقراری آتش بس میان ارتش رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت فلسطینی یک "اشتباه مهلک" است.

این وزیر افراط گرای صهیونیست که رهبری حزب "خانه یهودی" را نیز بر عهده دارد، در پیامی در این باره نوشت: "فرمولی که در آن حماس پس از دو ماه آتش سوزی به وسیله بادبادک های آتش زا و شلیک موشک به سوی ساکنان نوار غزه، (شهرک های صهیونیست نشین واقع در نزدیکی نوار غزه) آتش بس را بر ما تحمیل می کند، یک اشتباه مهلک است.

" بنت در پیام دیگری در این باره افزود: خویشتنداری باعث تشدید اوضاع می شود و کسی که از انجام کاری در پاسخ نقض "حاکمیت اسراییل" خودداری کند، یک جنگ فرسایشی ادامه دار را بر ما تحمیل می کند؛ باید از ارتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش انتقادهای داخلی از نتانیاهو و درخواست برای برکناری او

افزایش انتقادهای داخلی از نتانیاهو و درخواست برای برکناری او