مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 01:152018-07-15ورزشي

طوفان ووشوکاران ایران در شب پایانی با کسب 9 طلا/ ایران قهرمان جهان شد


ووشوکاران تیم ملی جوانان ایران در شب پایانی مسابقات قهرمانی جهان 2018 برزیل، با کسب 9 مدال طلا به عنوان قهرمانی جهان رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفتمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان جهان که از روز پنجشنبه با حضور 400 ووشوکار از 45 کشور به میزبانی برزیل و در شهر برازیلیا آغاز به کار کرده بود، بامداد امروز دوشنبه به اتمام رسید.

تیم ملی ووشوی جوانان ایران نیز در این رقابتها حضور داشت که با کسب 11 مدال طلا، 8 نقره و 7 برنز برای نخستین بار در مجموع دو بخش ساندا و تالو به سکوی قهرمانی جهان تکیه زد.

در روز پایانی این رقابت ها، 9 سانداکار ایران که به دیدار پایانی اوزان مختلف بخش دختران و پسران رسیده بودند، همگی با غلبه بر حریفان خود به مدال طلا رسیدند.

به این تیم جوانان ایران در شب تاریخی خود، علاوه بر رسیدن به عنوان قهرمانی در بخش ساندا، برای نخستین بار در مجموع دو بخش تالو و ساندا نیز با کسب 26 مدال رنگارنگ عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.

به این ترتیب برای نخستین بار است که تیمی به غیر از چین در مجموع دو بخش ساندا و تالو به عنوان نخست رقابت های جهانی دست می یابد.

همچنین تیم هنگ کنگ با کسب 10 مدال طلا، 4 نقره و 8 برنز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و آمریکا با 8 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز سوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان ووشوکاران ایران در شب پایانی با کسب 9 طلا/ ایران قهرمان جهان شد

طوفان ووشوکاران ایران در شب پایانی با کسب 9 طلا/ ایران قهرمان جهان شد