مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 08:362018-07-16سياسي

انتخاب نشدن شهردار کرج، از عملکرد ضعیف شورا است


سخنگوی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز گفت: انتخاب نشدن شهردار در کلان شهر کرج از عملکرد ضعیف شورا است و تعلل و کاستی ها در اینباره ظلم در حق مردم عزیز شهر کرج محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیامک خدابنده سخنگوی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز گفت: بسیج دانشجویی سعی دارد با بهره گیری از اهداف انقلاب اسلامی، رهنمود های امام خمینی (ره) را اجرایی کند و در راستای دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی گام بردارد و پاسدار اصول تغییرناپذیر نه شرقی و نه غربی هست و خواهد بود.

خدابنده با اشاره به اینکه کشور با بحران کم آبی مواجه است، بیان کرد: مشکل بی آبی کشور بسیار ناراحت کننده است؛ توجه به معضل خرمشهر و آبادان باید در دستور کار دولت قرار گیرد و کمک به آن ها تنها با مدیریت جهادی محقق خواهد شد.

سخنگوی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز افزود: حضور به موقع، انقلابی و جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور آب رسانی به شهر های مذکور قابل تقدیر است؛ بهتر است سایر مسئولین نیز در بروز مشکلات پیش قدم شوند.

وی تأکید کرد: خدمات جهادی و دل شاد کن نائب امام زمان (عج) توسط نیرو های ایثارگر و جهادی در بحث آب رسانی به مردم ایران و ساخت پالایشگاه بنزین یکی از مصادیق تحقق سخن گوهربار حضرت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب نشدن شهردار کرج، از عملکرد ضعیف شورا است

انتخاب نشدن شهردار کرج، از عملکرد ضعیف شورا است