مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 08:512018-07-16دانش

غرب تلاش می کند جنبه جنسیت زنان را بر جنبه انسانیت آن غلبه دهد


به نام آزادی حقوق زنان، جهالت مدرنی در حال ترویج است و دنیای غرب تلاش می کند جنبه جنسیت زنان را بر جنبه انسانیت آن غلبه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز گذشته جشن بزرگ روز دختر با حضور 300 نفر از دانش آموزان دختر دبیرستانی با مشارکت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

اسحق رسولی رییس دانشگاه آزاد اردبیل در این همایش ضمن عرض تبریک دهه کرامت به میهمانان گفت: این مناسبت ها فرصت خوبی است که به زندگی این انسان های والا و ارزشمند بپردازیم، انسان هایی که برای بشریت راهنمایی هستند که راه را گم نکنند.

رسولی به روایاتی از پیامبر اکرم (ص) در این خصوص اشاره کرد و گفت: هیچ خانه ای نیست که در آن دخترانی باشد مگر آن که هر روز دوازده برکت و رحمت از آسمان بر آن نازل شود و دائم مورد زیارت ملائکه قرار دارد و هر کسی یک دختر با حیا داشته باشد خداوند آن دختر را مانعی برای آتش دوزخ برای والدین آن قرار می دهد.

رییس دانشگاه آزاد اردبیل در ادامه سخنان خود به جایگاه و موقعیت دختران از لحاظ فرهنگی و اجتماعی در جامعه کنونی اشاره کرد و گفت: یک دختر پاکدامن نه تنها باعث سعادت خود می شود بلکه باعث رستگاری پدر و مادر نیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب تلاش می کند جنبه جنسیت زنان را بر جنبه انسانیت آن غلبه دهد

غرب تلاش می کند جنبه جنسیت زنان را بر جنبه انسانیت آن غلبه دهد