مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 09:352018-07-16اقتصادي

صادرات طلا به صفر رسید


رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر اصفهان با تاکید بر اینکه از 12 مرداد صنعت طلا و جواهر کشور وارد تحریم می ‎شود، گفت: طی هفته اخیر صادرات طلا و جواهر به دلایل اقتصادی و سیاسی به صفر رسیده است.

- رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر اصفهان: صادرات طلا به صفر رسید رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر اصفهان با تاکید بر اینکه از 12 مرداد صنعت طلا و جواهر کشور وارد تحریم می ‎شود، گفت: طی هفته اخیر صادرات طلا و جواهر به دلایل اقتصادی و سیاسی به صفر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محسن طلامینایی در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه صنعت فلزات گرانبها، طلا و سنگ های قیمتی، با بیان اینکه طی هفته اخیر صادرات طلا و جواهر به دلایل اقتصادی و سیاسی به صفر رسیده است، اظهار کرد: در گذشته خطر سقوط صادرات طلا را متذکر شدیم، اما امروز شاهد مرگ صادرات طلا هستیم که البته دلیل این معضل مشکلات و مسایل سیاسی است.

وی با اشاره به اینکه اصفهان مهد صادرات طلا و جواهر و فلزات گرانبها است، افزود: اصفهان 90 درصد صادرات طلا و جواهر کشور را به خود اختصاص داده است.

رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر اصفهان با تاکید بر اینکه از 12 مرداد صنعت طلا و جواهر کشور وارد تحریم می ‎شود، گفت: به صورت کلی صادرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات طلا به صفر رسید

صادرات طلا به صفر رسید