مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 10:502018-07-16ورزشي

کیتاروویچ؛ غیرمتعارفترین سیاستمدار این روزها


تیم ملی فوتبال فرانسه در یکی از زیباترین فینال های تاریخ جام جهانی با قاطعیت قهرمان شد و در یک بازی یک طرفه کروات ها را در فینال له کرد تا رمانتیک ترین لحظه ی بالابردن جام طلایی زیر باران مسکو توسط خروس های قهرمان شکل بگیرد و مردمان فرانسه را غرق در شادی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آینه نیوز نوشت: شب گذشته یکی دیگر از ماجراهای بحث برانگیز رسانه ملی شکل گرفت.

هنگامی که بعد از تثبیت قهرمانی تیم ملی فوتبال فرانسه در جام بیست و یکم نوبت به مراسم اهدای جام طلایی و جوایز بهترین ها شد و روسای کشورهای روسیه، فرانسه و کرواسی در کنار مقامات فوتبال و فیفا آماده برای اجرای آخرین مرحله از برگزاری جام 2018 بودند.

با وجود این که بخش پُرطرفدار مراسم اختتامیه که شامل آوازخوانی و حرکات ویژه بود، راهی به تلویزیون نیافت اما نحوه پوشش اهداء کنندگان جوایز به گونه ای بود که هیچ گونه مشکلی برای پخش زنده مراسم از طریق شبکه سه و ورزش سیما احساس نشود، اما یکی دیگر از رفتارهای غیرمترقبه ی رییس جمهور متفاوت کرواسی، باز هم واهمه به جان مدیران رسانه ملی انداخت! مشکل از آغوش گرم و طولانی کالیندا کیتاروویچ بود که موجب شد به جای پخش کامل مراسم، مخاطبان تلویزیونی شاهد تصاویر تکراری بازی شوند اما بعد از پارازیت تلویزیون! در هنگام اهدای جوایز تیم ملی فوتبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیتاروویچ؛ غیرمتعارفترین سیاستمدار این روزها

کیتاروویچ؛ غیرمتعارفترین سیاستمدار این روزها