مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 11:402018-07-16اقتصادي

شکست اپل در هند


اپل در حال ناامید شدن از بازار فروش گوشی های آیفون در هند بوده و در عین حال امیدوار است که میزان فروش محصولاتش در این کشور به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، تیم کوک – مدیر ارشد اجرایی اپل – به تازگی اعلام کرده است که بازار فروش هند باید به یکی از بزرگترین بازارهای فروش محصولات اپل و گوشی های آیفون در جهان تبدیل شود، همانطور که کشور چین دومین بازار بزرگ جهان بعد از ایالات متحده آمریکا به شمار می رود، حالا امیدوار است هند نیز همانند چین تبدیل به یکی از بزرگترین بازارهای فروش محصولات اپل و گوشی های آیفون در جهان تبدیل شود.

اما تازه ترین آمارهای منتشره نشان می دهد که در نیمه نخست سال جاری 2018 میلادی فروش گوشی های آیفون در بازار هند کمتر از یک میلیون دستگاه بوده است که این ارقام خود به تنهایی نشان می دهد که اپل نتوانسته است نظر مشتریان و کاربران هندی را بخوبی به خود جلب کند و به اهداف کوتاه و بلندمدت خود در زمینه فروش محصولاتش دست نیافته است.

همچنین اپل تنها توانسته است گوشی های قدیمی و مدل های قبلی خود را در بازار هند به فروش برساند و به نظر می رسد که خریداری گوشی های جدید نظیر آیفون 10 در این کشور چندان موفقیت آمیز نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست اپل در هند

شکست اپل در هند