مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 15:262018-07-16اقتصادي

معاون وزیر راه و شهرسازی: زیرسازی خط آهن قزوین-رشت تکمیل شد/ پیشرفت 75 درصدی روسازی


معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از عملیات احداث راه آهن قزوین-رشت با اشاره به اتمام زیرسازی این خط ریلی، پیشرفت فیزیکی روسازی این پروژه را 75 درصد اعلام کرد.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازو امور بین الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیرالله خادمی صبح امروز از راه آهن قزوین- رشت بازدید کرد و به منظور تسهیل و تسریع در روند اجرایی پروژه، تصمیمات و برنامه ریزی هایی صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه از اتمام زیرسازی این خط ریلی خبر و ادامه داد: با اتمام زیرسازی خط دوار ایستگاه رشت به عنوان آخرین بخش از این عملیات، زیرسازی کل خط ریلی قزوین- رشت تکمیل شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی پیشرفت فیزیکی روسازی این پروژه را 75 درصد اعلام و بیان کرد: 163 کیلومتر از مسیر ریل گذاری شده و 2 کیلومتر آن باقیمانده است.

بالاست ریزی لایه اول با پیشرفت فیزیکی 98 درصدی در حال انجام و عملیات بالاست ریزی لایه دوم، رلواژ اول و رلواژ دوم نیز در حال اجرا است.

وی توضیح داد: بخش های مختلف از جمله نصب خط، اجرای اسلب بتنی، جوشکاری، بالاست ریزی نیز در حال انجام است.

خادمی در این بازدید همچنین از ایستگاه راه آهن شهر رشت نیز بازدید و اعلام کرد: پیشرفت فیزیکی فاز یک این ایستگاه 90 درصد و بخش مسافری ایستگاه بیش از 90 درصد است که در شهریور ماه آماده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر راه و شهرسازی: زیرسازی خط آهن قزوین-رشت تکمیل شد/ پیشرفت 75 درصدی روسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی: زیرسازی خط آهن قزوین-رشت تکمیل شد/ پیشرفت 75 درصدی روسازی