مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 17:062018-07-16اقتصادي

دود گرانی ارز به چشم «بیماران خاص» رفت


مدیرعامل انجمن تالاسمی قائم شهر با بیان اینکه در حال حاضر و با شرایط فعلی، حتی در تولید و توزیع داروهای ایرانی هم با مشکل مواجه هستیم، گفت: دود گرانی ارز به چشم «بیماران خاص» هم رفته است.

- مدیرعامل انجمن تالاسمی قائم شهر با بیان اینکه در حال حاضر و با شرایط فعلی، حتی در تولید و توزیع داروهای ایرانی هم با مشکل مواجه هستیم، گفت: دود گرانی ارز به چشم بیماران خاص هم رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان قائم شهر، تراژدی بیماران تالاسمی و رنج نامه های آنان همچنان ادامه دارد و گویی با این شرایط اقتصادی بهتر که نشد هیچ، بدتر و وخیم تر از قبل هم شده و دود گرانی ارز و افزایش قیمت دلار، در چشم بیماران خاص رفته است.

مسؤولان بهداشتی کشور در حالی از کنترل بازار دارویی سخن می گویند که اخبار جسته و گریخته فراوانی در خصوص کمبود بعضی از اقلام دارویی و همچنین گران شدن قیمت بعضی دیگر شنیده می شود.

در گفت و گو با چندتن از بیماران تالاسمی دریافتیم که طی چندماه اخیر، بعضی از داروهای این بیماران خاص، افزایش چشم گیری یافته و این درحالی است که تمکن مالی بسیاری از خانواده های دارای بیمار تالاسمی آن قدر نیست که بتوانند با این شرایط اقتصادی داروها را تهیه کنند و متأسفانه همین امر منجر به مرگ و میر و از دست دادن بیماران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دود گرانی ارز به چشم «بیماران خاص» رفت

دود گرانی ارز به چشم «بیماران خاص» رفت