مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 18:562018-07-16حوادث

توزیع کنندگان چک پول های جعلی بازداشت شدند


رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستگیری دو توزیع کننده چک های جعلی در یاسوج، گفت: این متهمان با خرید چک های جعلی از جاعلین، - اقدام به فروش آنان به مشتریان خود می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، به نقل پایگاه خبری پلیس سعید بالش زر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی در امر تهیه و توزیع اسکناس های جعلی فعالیت دارد رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بالش زر ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی استان پس از چندین روز تحقیقات گسترده موفق شدند افراد مورد نظر را شناسایی که ضمن هماهنگی با مقام قضایی ، مشخص شد این افراد قصد خروج از شهر یاسوج را دارند که طی عملیاتی غافلگیرانه، در محور یاسوج به اصفهان، خودروی پژو پارس این افراد شناسایی و متوقف شد.

  این مقام انتظامی در استان خاطرنشان کرد : ماموران پلیس ضمن دستگیری این دو فرد سابقه دار ، چک پول جعلی شامل 101 قطعه چک پول یک میلیون ریالی و 144 قطعه چک پول پانصد هزار ریالی طرح قدیم و جدید از آنها کشف و ضبط شد.

  سعید بالش زر اظهار داشت: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به جرم خود اقرار کردند که با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست نسبت به این گونه مسائل هوشیار بوده و هنگام خرید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع کنندگان چک پول های جعلی بازداشت شدند

توزیع کنندگان چک پول های جعلی بازداشت شدند