مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 08:552018-07-17پزشكي

مامان رُژ بزنم؟


استعداد نمی خواهد، همین که به وسایل آرایشی روبروی آینه مادرش نگاه می کند کافی است تا هوس کشیدن یک ماتیک قرمز را برلبانش داشته باشد.

- اهمیت تقلید دختر بچه ها برای استفاده از وسایل آرایشی مادرانشان بسته به این است که مادران نسبت به این موضوع چه واکنشی نشان دهند.

کنجکاوی برای کشیدن رنگ های متنوع رژلب و یا لاک ناخن به قدری برای کودکان جذاب است که این امر برای آنها تبدیل به یک عادت می شود.

فردوس سادات- یک مادر، ضمن قبول اینکه دختر بچه ها تحت تاثیر مادران خود رغبت بیشتری به استفاده از مواد آرایشی پیدا می کنند، اضافه کرد: این موضوع بیشتر در کودکانی مشاهده شده که مادرانی علاقمند به آرایش کردن و استفاده از وسایل آرایشی دارند.

این مادر با بیان اینکه این مادران هستند که کودکان خود را با آرایش آشنا می کنند، افزود: برای نمونه شخصا دو دختر بچه شش و چهار ساله دارم و علی رغم اینکه از وسایل آرایشی تا حدودی بسیار استفاده می کنم، اما فرزندانم را هیچ گاه مشتاق به این امر ندیدم.

وی خاطر نشان کرد: کودکان از والدین خود تقلید می کنند و این موضوع به ویژه در دختر بچه ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

باید مادران به این آگاهی برسند که ضرورتی ندارد فرزنداشان را از کودکی با وسایل آرایشی آشنا کنند زیرا این امر منجر به از بین رفتن اعتماد به نفس کودک می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مامان رُژ بزنم؟

مامان رُژ بزنم؟