مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 10:112018-07-17اقتصادي

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشخوان مجوزهای کشور در 4 زیرسامانه متمرکز شد


معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پیشخوان مجوزهای کشور سامانه ای متشکل از 4 زیرسامانه در هم تنیده و یکپارچه شده که با هدف نهایی ارتقا سلح شفافیت و کنترل نظام مجوزدهی کشور شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" ، سید حسین میرشجاعیان حسینی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز در محل این وزارتخانه به خبرنگاران گفت: پیشخوان مجوزهای کشور سامانه ای متشکل از 4 زیرسامانه در هم تنیده و یکپارچه شده که با هدف نهایی ارتقاء سطح شفافیت و کنترل نظام مجوزدهی کشور شکل گرفته است.

وی گفت: اولین زیر سامانه این پیشخوان که سام نام گرفته است وظیفه دریافت درخواست مجوز از مردم، تحویل آن به دستگاه اجرایی مربوطه، تبادل استعلامات مرتبط با مجوزهای بین دستگاه های اجرایی و در نهایت تحویل مجوز صادر شده به درخواست کننده مجوز است.

به گفته معاون وزیر، این سامانه به دنبال این است که متقاضیان مجوزها بدون سردرگمی، مجوزهای خود و استعلامات مربوط به آن را فقط از یک نقطه قابل پایش عمومی از حاکمیت درخواست نماید تا با شناسایی گلوگاهها و موانع موجود در شبکه مجوزدهی کشور که با شاخص های کمی نظیر مدت زمان صدور مجوز، هزینه صدور، مدارک دریافتی از متقاضیان و تعداد استعلامات مرتبط برای مجوزها، ضمن ایجاد وحدت رویه در صدور، عملکرد دستگاههای اجرایی رصد و سنجیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشخوان مجوزهای کشور در 4 زیرسامانه متمرکز شد

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشخوان مجوزهای کشور در 4 زیرسامانه متمرکز شد