مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 13:352018-07-17اجتماعي

رکورد طولانی ترین نقاشی خیابانی کشور در تبریز زده شد


به همت شهرداری منطقه سه، جشنواره طولانی ترین نقاشی خیابانی کشور به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور کودکان 3 الی 15 ساله در تبریز برگزار شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کودکان تبریزی به همراه خانواده های خویش عصر دیروز از ساعت 18 در رفوژ وسط چهارراه ابوریحان تا زیر گذر حکیم نظامی (جاده سلامت) گرد هم جمع شده و با کشیدن نقاشی دنیای خیالی ذهنشان در بومی 900متری، طولانی ترین نقاش کشوری را به اسم خود رکورد زدند.

کودکان در کنار مادران و پدران خویش با انرژی و شادی غیر قابل وصفی با دست ناز و ظریفشان قلم موها را به رنگ های گوناگون آغشته کرده و دنیای ذهن زیبایشان را بر روی بوم 900 متری نقاشی کردند.

جشنواره نقاشی همگانی تبریز با حضور کودکان دختر و پسر 3 الی 15 ساله به همراه خانواده هایشان و با همکاری روابط عمومی شهرداری منطقه 3 تبریز، توسط مجموعه پروین تحریر و با همراهی موسسه تبریز سینما، مهد کودک شکرستان (چهار ستاره)، پیش دبستان و دبستان دخترانه قصرعسل و آمادگی و پیش دبستانی پریا برگزار شد.

اعضای بازدیدکننده شورای اسلامی کلانشهر تبریز از جشنواره، حمایت همه جانبه خود را از اجرای برنامه های شادی و نشاط آفرین در سطح شهر را اعلام کرده و خواهان تکثر سایر برنامه های ورزشی، فرهنگی، هنری و اجتماعی با محوریت شادی آفرینی و شادی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد طولانی ترین نقاشی خیابانی کشور در تبریز زده شد

رکورد طولانی ترین نقاشی خیابانی کشور در تبریز زده شد