مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 07:562018-07-18بين الملل

شرط رهبر انصارالله برای ایفای نقش سازمان ملل در بندر حدیده


«عبدالملک الحوثی» در مصاحبه با یک نشریه فرانسوی درخواست خروج یمنی ها از «الحدیده» را غیرمنطقی و عجیب خواند و گفت: جنبش انصارالله تنها در صورتی با ایفای نقش سازمان ملل در این بندر موافقت می کند که عملیات سعودی-اماراتی علیه این منطقه متوقف شود.

- " عبدالملک الحوثی در مصاحبه با یک نشریه فرانسوی درخواست خروج یمنی ها از الحدیده را غیرمنطقی و عجیب خواند و گفت: جنبش انصارالله تنها در صورتی با ایفای نقش سازمان ملل در این بندر موافقت می کند که عملیات سعودی-اماراتی علیه این منطقه متوقف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در مصاحبه ای که آخر وقت سه شنبه منتشر شد، گفت: این جنبش تنها در صورتی با ایفای نقش سازمان ملل متحد در بندر الحدیده یمن موافقت می کند که تهاجم ائتلاف سعودی-اماراتی به این منطقه متوقف شود.

الحوثی که با روزنامه فرانسوی لو فیگارو صحبت می کرد، گفت: ما به "مارتین گریفین" نماینده ملل گفتیم که ما نقشی را که سازمان ملل می خواهد در زمینه نظارت و لجستیک در بندر ایفا کند، رد نمی کنیم، مشروط بر اینکه تهاجم علیه الحدیده متوقف شود.

عربستان سعودی و امارات از یک ماه پیش با بیان اینکه قصد دارند الحدیده را در عملیاتی برق آسا تصرف کنند، به این منطقه حمله کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط رهبر انصارالله برای ایفای نقش سازمان ملل در بندر حدیده

شرط رهبر انصارالله برای ایفای نقش سازمان ملل در بندر حدیده