مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 10:062018-07-18سياسي

پشت پرده لغو کنسرت همایون شجریان و سیروان خسروی چیست؟


هر خواننده ای که ادعا می کند، کنسرت ها و نمایش هایش را به خاطر مردم لغو می کند، دست به موج سواری سیاسی برای کسب محبوبیت می زند و منتش را بر سر مردم می گذارد.

- گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اغلب کسانی که شاهنامه را مرور کرده اند، وقتی نمایش سی را تماشا می کنند، نمی توانند آنرا در دسته بندی، نمایش موزیکال بگنجانند.

می توان آنرا برداشتی آزاد تلقی کرد که هیچ ارتباطی به شاهنامه ندارد.

در این نمایش نبرد رستم و سهراب به ساده انگارانه ترین وجهی به یک بازی موش و گربه شباهت پیدا کرده است و زال در پسانبرد این دو چه نقش مهمی دارد و رستم چگونه آلترناتیو اپوزیسون منشی برای پادشاه ایران بوده است؟ دراماتوژی بخشی نمایشی آن با بیست و سه اشکال عدیده اقتباسی دست و پنجه نرم می کند و کنسرت سی تنها محدود می شود به خواندن همایون شجریان.

نغمه ثمینی نویسنده این نمایش با حداقل سواد تاریخی، اسطوره های شاهنامه را، ارباب حلقه وار و هری پاتری گونه ارائه می دهد و تجلی سواد ایشان منجر به خلق دون کورلئونه از اوباش صابونپزخونه به نام بزرگ آقا در سریال شهرزاد می شود.

سی یک کنسرت جمع و جور است که رادان، پاکدل و دولتشاهی قِرهای شبه موزیکال خود را در آن به اجرا می گذارند و ایرانیان همچنان با نمایش موزیکال غریبه اند، حتی اگر اصل جنس و الیورتوییست آنرا اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده لغو کنسرت همایون شجریان و سیروان خسروی چیست؟

پشت پرده لغو کنسرت همایون شجریان و سیروان خسروی چیست؟