مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 10:502018-07-18بين الملل

انصارالله: آمریکا تنها ذی نفع جنگ در یمن است/ سازمان ملل بازیچه آمریکا شده است


عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد که آمریکا نمی خواهد جنگ در یمن متوقف شود، زیرا تنها طرفی است که از این جنگ سود می برد.

- انصارالله: آمریکا تنها ذی نفع جنگ در یمن است/ سازمان ملل بازیچه آمریکا شده است عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد که آمریکا نمی خواهد جنگ در یمن متوقف شود، زیرا تنها طرفی است که از این جنگ سود می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در گفت وگوی تلفنی با خبرگزاری اسپوتنیک اظهار داشت: نمی توان افق روشنی را برای پایان جنگ امروز در یمن تصور کرد.

در این میان، تنها کشوری که از جنگ در یمن سود می برد، آمریکا است و این کشور پس از کنترل بر بنادر استراتژیک و ثروت یمن، تنها تصمیم گیرنده درباره این موضوع است.

وی افزود: تجاوز عربستان و امارات به یمن به این دلیل است که اوضاع را برای اشغالگری آمریکا فراهم کنند.

ما به خوبی می دانیم که جنگ یمن یک جنگ آمریکایی -اسراییلی است که البته به واسطه مزدورانشان در حال انجام است تا منطقه را برای سیطره آمریکا مهیا کنند.

القحوم تاکید کرد: ملت یمن در سال 2014 توانستند در را به روی هرگونه تسلط آمریکا، اسراییل و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس ببندند و اجازه ندهند که تصمیم های سیاسی کشور زیر نظر آن ها اتخاذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: آمریکا تنها ذی نفع جنگ در یمن است/ سازمان ملل بازیچه آمریکا شده است

انصارالله: آمریکا تنها ذی نفع جنگ در یمن است/ سازمان ملل بازیچه آمریکا شده است