مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 11:152018-07-18سياسي

راه حل ریشه کن کردن فساد اجرای دولت الکترونیک است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه راه حل ریشه کن کردن فساد اصلاح فرآیندهاست، گفت: اصلاح فرآیندها با دولت الکترونیکی امکان پذیر است و اگر مشکل دولت الکترونیکی را حل کنیم، - مشکل فساد در کشور حل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در جلسه ماهانه دیده بان شفافیت و عدالت که با حضور احمد توکلی، رییس هیات مدیره این دیده بان برگزار شد، راه حل ریشه کن شدن فساد را بازنگری فرآیندها در کشور دانست و گفت: پرواضح است که فاسد و مفسد باید معرفی شوند اما بخشی از مطالبات باید به سمت اصلاح فرآیندها سوق پیدا کند.

وی با تاکید بر شناسایی گلوگاه ها و امضاهای طلایی، با بیان اینکه یکی از راه حل های ریشه کن کردن فساد، اصلاح ساز و کارهای اجرایی در داخل کشور است، افزود: وقتی بر اساس مقررات حاکمیتی اندازه دولت باید کوچک شود و این موضوع در مجلس هم به تصویب رسیده است که ساختمان جدیدی نباید ساخته شود همه باید به این قوانین احترام بگذاریم، با این حال می بینیم مدیری به استناد بند یا تبصره ای ساختمان می سازد و این یعنی نقض غرض و دامن زدن به دیوان سالاری.

وی با تاکید بر لزوم حل مشکل دولت الکترونیکی برای حل مشکل فساد در کشور ادامه داد: همانطور که دیدید با اجرای طرح رجیستری که فقط یک نمونه کوچک از دولت الکترونیک بود مشکل قاچاق تلفن همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل ریشه کن کردن فساد اجرای دولت الکترونیک است

راه حل ریشه کن کردن فساد اجرای دولت الکترونیک است