مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 18:162018-07-18اقتصادي

تاخیر در تحویل محموله ریلی به دلیل مشکل فنی نیست/ کل پول را یکجا پرداخت کردیم


مدیرعامل راه آهن دلیل تاخیر شرکت ذوب آهن اصفهان در تحویل ریل آهن تولید داخل را رعایت بیشتر استانداردها بیان کرد و به نوعی به صحبت های معاون وزیر راه که از شرکت ذوب آهن گلایه مند بود واکنش نشان داد.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز محمدزاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و باقر زاده مشاور و دستار ویژه وزارت راه و شهرسازی از ایستگاه باری و بررسی نواقص موجود در آن، کلنگ زنی خط فرعی 7.

5 کیلومتری از ایستگاه باری به سیلوی وحدت زاهدان، از ایستگاه جیگولی - انتهای خط چابهار قطعه هشت، از ایستگاه زاهدان و طرح های در دست اجرا بازدید و  آشیانه کایرو و آغاز پوشش مخابراتی همراه اول به طول 100 کیلومتر را افتتاح کرد.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران پس از اتمام بازدیدها در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه علت تاخیر در تحویل محموله ریل از سوی شرکت ذوب آهن چه بود؟ اظهار کرد: قرار بوده تحویل این محموله در سال 95 انجام شود به دلیل اینکه ذوب آهن باید شرایط تولید را آماده کند، آنها با دقت وسواس پیگیری کردند و نخستین محموله را با حجم 500 تن به ما تحویل دادند.

محمدزاده افزود: بلاخره ریل در ظاهر یک قطعه آهنی است اما یک قطعه حساس است و اگر در آن مشکلی بوجود بیاید سبب آسیب های جدی می شود، برای همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در تحویل محموله ریلی به دلیل مشکل فنی نیست/ کل پول را یکجا پرداخت کردیم

تاخیر در تحویل محموله ریلی به دلیل مشکل فنی نیست/ کل پول را یکجا پرداخت کردیم