مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 19:112018-07-19سياسي

نخستین اجلاس اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه کشور پایان یافت


نخستین اجلاس اساتید بسیجی حوزه های علمیه کشور با قرائت بیانیه به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین اجلاس اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه تهران اصفهان قم و مشهد مقدس که به مدت سه روز در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد، با قرائت بیانیه، به کار خود پایان داد.

متن بیانیه پایانی به این شرح است:باسمه جمیل الثناءبیانیه پایانی همایش اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه قم، مشهد، اصفهان و تهران / مشهد مقدس تیرماه 97انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (قدس سرّه) نشان داد که اسلام، مکتب نوید بخش و نسخه نجات بخشی است که می تواند بدون تکیه بر شرق یا غرب، مردم و جوامع را علیه قدرت های استعماری به حرکت درآورد و نظام سیاسی اجتماعی نوینی را پدید آورد.

اکنون در شرایطی که با گذشت چهل سال، هم چنان مخالفت ها و دشمنی ها با این مردم سالاری دینی به مثابه واقعیتی اجتنباب ناپذیر هچنان تداوم دارد، بیش از هر زمان دیگری ضروری است همگان ضمن حفظ وحدت، تحت لوای ولایت فقیه، عمل به منویات و رهنمود های مقام معظّم رهبری (مدظله العالی) را نصب العین خود قرار دهند.

با توجه به شرایطِ حساسِ کنونی، ما شرکت کنندگانِ در همایش اساتید و نخبگان بسیجی استان های قم، خراسان رضوی، اصفهان و تهران در مشهد مقدس، ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین اجلاس اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه کشور پایان یافت

نخستین اجلاس اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه کشور پایان یافت