مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 21:452018-07-19سياسي

علی خرم: حرکت یکسویه ما به سمت چین و روسیه صحیح نیست


نشست «خروج آمریکا از برجام و گزینه‎های روی میز ایران» به همت انجمن اندیشه و قلم و با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.

- نشست "خروج آمریکا از برجام و گزینه‎های روی میز ایران"؛ علی خرم: حرکت یکسویه ما به سمت چین و روسیه صحیح نیست نشست خروج آمریکا از برجام و گزینه‎های روی میز ایران به همت انجمن اندیشه و قلم و با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست علی خرم با اشاره به تاریخچه بحث هسته ای کشورمان و "تندروی های هشت ساله دولت نهم و دهم" که منجر به صدور شش قطعنامه در شورای امنیت علیه ایران شد، گفت: دولت ایران از زمان گروگان گیری سفارت آمریکا تا به امروز در تحریم بوده است؛ تحریم هایی که از طرف آمریکا، اروپا، کانادا، استرالیا و ژاپن بود.

اما این موضوع پس از طرح در شورای امنیت سازمان ملل متحد همگانی شد و به شکل قانونی علیه ما درآمد.

به گفته دکتر ولایتی، ما به این نتیجه رسیدیم که بین جنگ و مذاکره باید یکی را انتخاب کنیم و در نهایت ایران مذاکره را انتخاب کرد.

او همچنین اضافه کرد: در یک سال اول که ایران پای مذاکره رفت نتیجه‎ای حاصل نشد و پس از این‎که آقای روحانی در انتخابات رییس جمهور پیروز شد، جامعه جهانی به ایشان اعتماد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی خرم: حرکت یکسویه ما به سمت چین و روسیه صحیح نیست

علی خرم: حرکت یکسویه ما به سمت چین و روسیه صحیح نیست