مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 08:452018-07-20بين الملل

نامه انصارالله یمن به پوتین


رییس شورای عالی سیاسی یمن در نامه ای به رییس جمهوری روسیه خواستار نقش آفرینی مسکو در توقف تجاوز به یمن و پایان محاصره مردم این کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی یمن (سبأ)، مهدی المشاط، رییس شورای عالی سیاسی یمن در نامه ای به ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه نوشت: جنگی که ائتلاف تحت امر عربستان سعودی علیه یمن به راه انداخته است، مغایر با تمامی مواد و بندهای منشور سازمان ملل و به منزله نقض تمامی قوانین و اصول حقوق بشری و بین المللی است و این جنگ حاکمیت یمن، امنیت و صلح منطقه ای و بین المللی را به خطر انداخته است.

المشاط در بخش دیگری از این نامه ضمن اشاره به حمله نیروهای ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان و امارات به منطقه ساحل غربی و استان الحدیده یمن نوشت: حمله به الحدیده و بندر این شهر بخشی از توطئه ای است که با هدف سلطه بر جزایر و گذرگاه های حساس دریایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: هدف از این توطئه تبدیل دریای سرخ به دریاچه ای آمریکایی است تا آمریکا بر بخشی از مسیر تجارت جهانی و خطوط انتقال انرژی تسلط یابد.

رییس شورای عالی سیاسی یمن در ادامه این نامه ابراز امیدواری کرد که مسکو بتواند در زمینه توقف تجاوز به یمن و پایان محاصره علیه ملت این کشور نقش آفرینی کرده و همچنین برای دستیابی به یک راه حل سیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه انصارالله یمن به پوتین

نامه انصارالله یمن به پوتین