مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 10:062018-07-20سياسي

سند 2030 هنوز در برخی جاها اجرا می شود/ آوردن آب از دریای عمان توجیه ندارد


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در خصوص عملکرد مجلس در پیگیری موضوع 2030، گفت: در این سند اشکالات متعددی وجود داشت که با وجود پیگیری مجلس، هنوز هم در بعضی جاها درحال اجراست.

- سند 2030 هنوز در برخی جاها اجرا می شود/ آوردن آب از دریای عمان توجیه ندارد نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در خصوص عملکرد مجلس در پیگیری موضوع 2030، گفت: در این سند اشکالات متعددی وجود داشت که با وجود پیگیری مجلس، هنوز هم در بعضی جاها درحال اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر شامگاه پنج شنبه در نشست یاران انقلاب اسلامی که با موضوع بررسی عملکرد نمایندگان مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: در نظام ما بهترین دموکراسی را داریم و مجلس در رأس آن به صورت محلی است.

نزدیک به 300 نماینده از شهرستان ها انتخاب می شود، اما تصمیمات گسترده در سطح تهران گرفته می شود.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی رابطه بین مردم و مرکز تصمیم گیری حفظ شده، ادامه داد: در تمام دنیا برای شنیدن حرف مردم تدبیری نشده، اما در نظام ما این وجود دارد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس همچنین افزود: اگر نماینده مجلس برای برون رفت از مشکلات، تخلفات، ضعف ها و خلأها با مردمش ارتباط بگیرد، امتیاز بزرگی است، اما اگر همین مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند 2030 هنوز در برخی جاها اجرا می شود/ آوردن آب از دریای عمان توجیه ندارد

سند 2030 هنوز در برخی جاها اجرا می شود/ آوردن آب از دریای عمان توجیه ندارد