مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 14:262018-07-20سياسي

امام جمعه رشت: اروپا می خواهد ایران را با ایجاد فضای فرسایشی در تنگنا قرار دهد


امام جمعه رشت با اشاره به اقدامات اروپا پس از لغو یک طرفه برجام توسط آمریکا گفت: اروپا در تلاش است تا با ایجاد فضایی فرسایشی ایران را در فشار و تنگنا قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) با گرامیداشت فرارسیدن دهه کرامت اظهار کرد:  حدیث سلسله الذهب بخش مهمی از تلاش های امام رضا (ع) در مسیر تشریف فرمایی شان به ایران بود.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام حج گفت: حجاج باید بدانند که امام زمان (عج) در سرزمین  منا در کنار آن ها است و وای به حال فردی که امام زمانش را ببیند و او را نشناسد و مقصود از این جمله تنها وجه ظاهری نیست.

فلاحتی با بیان اینکه فاجعه منا لکه ننگی بر پیشانی آل سعود است افزود: هنوز ابعاد مختلف این جنایت به صورت کامل آشکار نشده و مشخص نیست که آل سعود در آن دست نداشته باشد.

وی با تأکید بر قرائت دعا برای صاحب عصر و فرج ایشان بیان کرد: تمام مسلمانان و شیعیان باید بعد از نمازهایشان برای امام زمان (عج) دعا کنند زیرا امروز دنیا و آخرت ما به امام زمان (عج) گره خورده است.

امام جمعه رشت با اشاره به سالروز تصویب قانون کاپیتولاسیون و خیانت شاه به مردم ایران افزود: امروز ملت ایران اسلامی ملتی عزتمند بوده و در برابر تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: اروپا می خواهد ایران را با ایجاد فضای فرسایشی در تنگنا قرار دهد

امام جمعه رشت: اروپا می خواهد ایران را با ایجاد فضای فرسایشی در تنگنا قرار دهد