مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 12:152018-07-21اقتصادي

از خاک خوردن تئاتر خاوران تا احیاء پارک آبی آزادگان


عضو شورای شهر تهران در بازدید از منطقه 15 ضمن بازدید از مجموعه تئاتر خاوران واقع در منطقه 15 و بررسی مشکلات آن، نسبت به تعیین تکلیف پارک آبی آزادگان قول مساعد داد و گفت: - پارک آبی آزادگان یکی از سرمایه های شهر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز حجت نظری یکی از اعضای شورای شهر تهران از مجموعه تئاتر خاوران واقع در منطقه 15 بازدید کرد و در حاشیه بازدید از این تئاتر در گفت وگو با ایسنا، گفت: این تئاتر حدودا دو سال قبل با اعتبار حدود 290 میلیارد تومان ساخته شد و تجهیزات خوبی برای ساخت این پردیس تخصصی در نظر گرفته شد اما حالا نبود مردم و عدم استقبال هنرمندان از این پردیس مشکل ساز شده است.

وی با بیان اینکه بزرگترین مشکل پردیس تئاتر خاوران نه کمبود امکانات و نه سوء مدیریت است، تصریح کرد: از ابتدا در جانمایی این پردیس اشتباه صورت گرفت چرا که مشکل جانمایی بد داریم و با این وجود امکانات لازم برای انتقال مخاطبان به این تئاتر وجود ندارد و به همین دلیل هم هنرمندان و هم مردم از این مجموعه استقبال کمتری کردند.

نظری با بیان اینکه مجموعه های اینچنینی عمدتا در مرکز شهر هستند و مخاطب نیز به طور طبیعی کمتر راغب است که مسافت طولانی را برای رسیدن به یک تئاتر صرف کند، گفت: این گونه فعالیت های هنری بیشتر باید در محلاتی باشد که می طلبد و عمدتا در مناطق یک،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خاک خوردن تئاتر خاوران تا احیاء پارک آبی آزادگان

از خاک خوردن تئاتر خاوران تا احیاء پارک آبی آزادگان