مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 14:202018-07-21اقتصادي

تور تبریز-کندوان را با آژانس گردشگری اورمزد تجربه کنید


آژانس گردشگری اورمزد مجموعه از دیدنی های تاریخی و طبیعی تبریز را در یک تور تحت عنوان تبریز – کندوان برای علاقه مندان تاریخ و فرهنگ و زیبایی های طبیعت آذربایجان شرقی گردآوری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام آژانس مسافرتی جهانگردی اورمزد گشت پارسیان، تبریز سومین شهر بزرگ ایران، جایگاهی ویژه و خاص در تاریخ، پیشینه و اقتصاد کشور دارد.

مرکز تاریخی و پرافتخار استان آذربایجان شرقی، دورانی پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته و حوادث گوناگونی را به چشم خود دیده است.

زمانی به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد.

امروزه کلان شهر تبریز قطب اقتصادی، اداری، بازرگانی، صنعتی، نظامی و ارتباطی منطقه شمال غرب کشور است و اهمیت بسیاری در پاسداری از مرزها و تمامیت ایران زمین دارد.

سرزمینی که همواره تلاش کرده تا در کنار حفظ سنت ها و ریشه های فرهنگی و تاریخی خود، کیفیت زندگی شهرنشینی شهروندانش را بالاتر ببرد.

شهر تبریز به دلیل وجود امکاناتی مانند اولین مدرسه کرولال ها -ساخته شده توسط جبارباغچه بان-، اولین کودکستان و مدرسه به سبک نوین، اولین اتاق تجارت در سال 1285، اولین سینما و کتابخانه عمومی، تالیف اولین ترجمه، نمایشنامه تئاتر، اولین روزنامه نگاری ملی، بر پاداشتن اولین مرکز تلفن، چاپخانه، برج آتش نشانی، بلدیه و نظمیه، نخستین پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور تبریز-کندوان را با آژانس گردشگری اورمزد تجربه کنید

تور تبریز-کندوان را با آژانس گردشگری اورمزد تجربه کنید