مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 15:212018-07-21بين الملل

نقش عربستان در تظاهرات های عراق و تحریک معترضان


نقش عربستان سعودی و مطالبی که رسانه های این کشور درخصوص اعتراض ها در عراق منتشر می کنند، بعد از ناکامی این کشور در تأثیرگذاری بر نتیجه انتخاباتی پارلمانی عراق به سود خود، - کاملا قابل فهم است.

" گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ فتانه غلامی تظاهرات های مردمی در استان های جنوبی و مرکزی عراق که از دو هفته پیش در اعتراض به سوء خدمات رسانی، فساد اداری و دولتی، کمبود آب و برق و نرخ بالای بیکاری آغاز شده، تا به امروز ادامه پیدا کرده است.

این اعتراض ها از همان ابتدا با حمایت دولت و جریان های سیاسی و دینی مختلف همراه شد و تمامی طرف های سیاسی بر ضرورت پاسخگویی به مطالبات قانونی مردم معترض، مقابله با نفوذی ها به تجمعات مردمی و آرام سازی فضای پر تنش ایجاد شده که می تواند بهانه ای برای بازگشت داعش باشد، تاکید کردند.

اما با این وجود دولت عراق نتوانست این اعتراضات را آنگونه که انتظار می رفت، مهار کند و یکی از دلایل آن را می توان دامن زدن رسانه های معاند نظام عراق در خارج از مرزهای این کشور دانست.

نقش رسانه های سعودی در انحراف افکارعمومی درباره تظاهرات های عراق رسانه های سعودی از همان آغاز اعتراضات مردمی تلاش کردند تا ایران را در این نارضایتی مردمی در عراق دخیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش عربستان در تظاهرات های عراق و تحریک معترضان

نقش عربستان در تظاهرات های عراق و تحریک معترضان