مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 08:302018-07-22بين الملل

رییس جمهور اکوادور در سفر به لندن آسانژ را تحویل انگلیس می دهد


یکی از سردبیران نشریه "آنلاین اینترسپت" گزارش داد، رییس جمهور اکوادور با مقامات انگلیسی درخصوص رفع حفاظت از پناهندگی بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس در حال توافق است و یا تاکنون به توافقی دست یافته است.

- یکی از سردبیران نشریه "آنلاین اینترسپت" گزارش داد، رییس جمهور اکوادور با مقامات انگلیسی درخصوص رفع حفاظت از پناهندگی بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس در حال توافق است و یا تاکنون به توافقی دست یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی راشاتودی، لنین مورنو، رییس جمهور اکوادور به عنوان بخشی از تور اروپایی اش بین روزهای 22 تا 28 ژوییه (31 تیر تا 6 مرداد) به انگلیس سفر می کند.

سفر وی یک سفر رسمی اعلام نشده است و در نتیجه قرار نیست وی با مقامات عالی رتبه انگلیس دیدار داشته باشد و در عوض در تاریخ 24 ژوییه (2 مرداد) در نشست جهانی معلولیت و ناتوانی شرکت خواهد کرد؛ نشستی که دولت انگلیس یکی از میزبانان آن خواهد بود.

گلن گیرینوالد، یکی از سردبیران نشریه آنلاین اینترسپت که به خاطر سری گزارشات درباره برنامه های جاسوسی و نظارتی آمریکا بر مبنای اسناد منتشر شده توسط ادوارد اسنودن، مقاطعه کار و افشاگر سابق آژانس امنیت ملی آمریکا معروف است، گفت: با این حال انتظار می رود رییس جمهور اکوادور از سفرش به جزایر بریتان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور اکوادور در سفر به لندن آسانژ را تحویل انگلیس می دهد

رییس جمهور اکوادور در سفر به لندن آسانژ را تحویل انگلیس می دهد