مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 09:112018-07-22بين الملل

نبرد سِدر و ستاره/21 آرزوی بزرگ دستگاه های امنیتی برای شکار این مرد


این مرد در راس فهرست افراد تحت تعقیب آمریکا و اسراییل به مدت 25 سال قرار داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت "، سردار شهید حاج عماد مغنیه در سراسر جهان به نبرد با آمریکا و غرب شهرت بیشتری دارد تا مبارزات ضد صهیونیستی.

شکار حاج عماد یکی از آرزو های بزرگ دستگاه های جاسوسی پرطمطراق غربی بود.

بسیاری ترور این مجاهد بی نظیر را در سال 2006 میلادی پس از 25 سال تعقیب، محصول عملیات مشترک سرویس های جاسوسی غربی و اسراییلی می دانند.

تحلیل گران غربی و خصوصا آمریکایی، سال ها درباره شخصیت و عملکرد شهید مغنیه قلم فرسایی و سخنرانی کردند که صرف نظر از افسانه پردازی ها و بزرگ نمایی های تبلیغاتی آن ها، حاوی میزانی از حقیقت نیز بود.

اسکات مک لود تحلیل گر هفته نامه آمریکایی تایم سه روز پس از شهادت حاج رضوان در پایتخت سوریه، طی مقاله ای با عنوان انتظار برای انتقام جویی حزب الله نوشت: هر چه اسرار دنیای عماد مغنیه پس از ترور وی در دمشق طی هفته جاری بیش از گذشته معلوم می شود، انگشت اتهام قتل وی بیش از همیشه به سوی اسراییل نشانه می رود.

اگر چه اسراییل مشارکت خود را در قتل وی تکذیب کرده اما "بروس ریدل" Bruce Riedel یکی از افسران پیشین سازمان سیا و یکی از برجسته ترین کارشناسان ضدتروریسم دولت آمریکا در دولت های متعدد گفته است: مرگ مغنیه نشان داد اسراییل در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد سِدر و ستاره/21 آرزوی بزرگ دستگاه های امنیتی برای شکار این مرد

نبرد سِدر و ستاره/21 آرزوی بزرگ دستگاه های امنیتی برای شکار این مرد