مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 11:502018-07-22سياسي

یک گام تا نهایی سازی برنامه مدیریت جامع تالاب های بین المللی خور باهو و خلیج گواتر


با تدوین ساختارهای سازمانی و پروتکل پایش در سومین کارگاه مشورتی تدوین برنامه مدیریت جامع تالاب های بین المللی خور باهو و خلیج گواتر، در آینده ای نزدیک حفاظت و بهره برداری پایدار از این تالاب ها در قالب برنامه مدیریت زیست بومی که طی یک فرایند مشورتی و .

- با تدوین ساختارهای سازمانی و پروتکل پایش در سومین کارگاه مشورتی تدوین برنامه مدیریت جامع تالاب های بین المللی خور باهو و خلیج گواتر، در آینده ای نزدیک حفاظت و بهره برداری پایدار از این تالاب ها در قالب برنامه مدیریت زیست بومی که طی یک فرایند مشورتی و با حضور تمامی ذینفعان بویژه نمایندگانی از جوامع محلی حاشیه تالاب تهیه شده، عملیاتی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ابوالفضل آبشت - مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران - با اشاره به روند تدوین برنامه مدیریت جامع تالاب های بین المللی خور باهو و خلیج گواتر و برگزاری کارگاه سوم تدوین برنامه در چابهار افزود: در حال حاضر تدوین برنامه مدیریت این تالاب ها در مرحله پایانی است و با تعیین ساختار سازمانی و الحاق پروتکل های پایش، چارچوب اصلی و اجزای مهم برنامه توسط دست اندرکاران و ذینفعان تدوین و نهایی شده است.

وی ادامه داد: در گام نهایی تدوین برنامه، نقشه پهنه بندی کاربری تالاب نیز تهیه و برنامه برای تصویب و اجرا به مقامات محلی و استانی ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گام تا نهایی سازی برنامه مدیریت جامع تالاب های بین المللی خور باهو و خلیج گواتر

یک گام تا نهایی سازی برنامه مدیریت جامع تالاب های بین المللی خور باهو و خلیج گواتر