مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 13:112018-07-22بين الملل

اذغان نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به بی فایده بودن جنگ علیه غزه


نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد جنگ جدید علیه نوار غزه، رژیم صهیونیستی را به «نقطه آغاز» بازمی گرداند و بی فایده است.

- نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد جنگ جدید علیه نوار غزه، رژیم صهیونیستی را به نقطه آغاز بازمی گرداند و بی فایده است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایهود اولمرت نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در نتیجه داشتن جنگ دیگری علیه نوار غزه ابراز تردید و  سپس تأکید کرد، جنگ جدید، واقعیت را تغییر نمی دهد و تل آویو را به جای اول بازمی گرداند.

بر اساس گزارش خبرگزاری صفا ، اولمرت که در دوره نخست وزیری اش، جنگ اول علیه نوار غزه در 2008-2009 انجام شد، اعلام کرد: طرح تسویه ای با نوار غزه جز اقدام نظامی وجود ندارد ، اقدامی که به هیچ کدام از طرفین کمک نخواهد کرد و به نفع هیچ کسی نیست.

وی درباره تبادل آتش اخیر میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین تأکید کرد: نتیجه هر عملیات نظامی در نوار غزه که منجر به کشته شدن اسراییلی ها و فلسطینی ها می شود، فقط بازگشتن اسراییل به وضعیت قبل از جنگ است.

اولمرت سپس ائتلاف حکومتی رژیم صهیونیستی را نصیحت کرد روی برنامه هایی که طرف دیگر (فلسطینی ها) آن را رد می کند، حساب نکند زیرا در نهایت از اجرای آن منصرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذغان نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به بی فایده بودن جنگ علیه غزه

اذغان نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به بی فایده بودن جنگ علیه غزه