مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 13:562018-07-22بين الملل

ناکامی نتانیاهو در اختلاف افکنی بین ایران و روسیه درباره سوریه


یک پایگاه نزدیک به منابع امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداده تلاش های نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای ایجاد شکاف در مواضع ایران و روسیه و خارج کردن نیرو های نزدیک به ایران و حزب الله از سوریه شکست خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک پایگاه خبری-تحلیلی نزدیک به منابع امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از شکست تلاش های رژیم صهیونیستی در رسیدن توافق با روسیه بر سر جنوب سوریه خبر داده است.

پایگاه دبکا در خبری اختصاصی نوشت: فرمول آمریکا-روسیه-اسراییل برای جنوب سوریه که موضوع رایزنی های پر تب و تاب در هفته های گذشته بوده کارساز واقع نشده است.

رسانه صهیونیستی نوشته شکست این تلاش ها در گفت وگوی تلفنی روز جمعه میان ولادیمیر پوتین ، رییس جمهور روسیه و بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین میان وزیر دفاع روسیه و وزیر جنگ صهیونیست ها عیان بوده است.

مطابق این گزارش، تفاهم ظاهری حاصل شده میان سه طرف بر سر جنوب سوریه، از جمله ضمانت های روسیه برای عدم حضور نیرو های نزدیک به ایران و حزب الله در نزدیکی مرز های فلسطین اشغالی در جولان غیرقابل اجرا از آب درآمده است.

روسیه در هفته های گذشته بار ها اعلام کرده این کشور با خروج ایران و حزب الله از سوریه تا ریشه کن شدن تروریسم مخالف است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی نتانیاهو در اختلاف افکنی بین ایران و روسیه درباره سوریه

ناکامی نتانیاهو در اختلاف افکنی بین ایران و روسیه درباره سوریه