مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 16:062018-07-22اقتصادي

تجاری کردن جراح کوچک در انتظار نگاه حمایتی/ برندسازی زالوی کاسپین برای ارزآوری


زالو را جراح کوچک می دانند،دنیا زالو حاشیه دریای خزر را به نام زالو کاسپین می شناسد و به عنوان یک برند تبدیل شده است که با حمایت های هدفمند می توان این محصول را به عنوان یک نشان برتر تجاری حتی در دنیا معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران/ سابقه زالودرمانی به هزار و پانصد ساله بر می گردد همچنین ابوعلی سینا نیز از زالو برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می کرد و در ارتباط با زالودرمانی اختلاف نظرهای بین پزشکان طب سنتی  با سایر پزشکان وجود دارد، اما در سایر نقاط جهان این موضوع بیشتر مورد توجه قرار گرفته و بحث درمان زالو به صورت جدی پیگیری و علاقه مندان زیادی دارد.

در چین مردم به خوردن زالو زنده و خشک شده روی آوردند و معتقد هستند که به دلیل آنزیم های مناسبی که از زالو تولید می شود، عمر افراد را زیاد می کند.

مازندران با توجه به نوع آب و هوا و شرایط اقلیمی مستعد برای پرورش این موجود بوده و حتی در گذشته  در اراضی شالیزاری استان و چشمه های قدیمی زالو در آب وجود داشت.

صید بی رویه و سازماندهی نشده، استفاده از سم و کود در اراضی کشاورزی باعث از بین رفت این زالو در استان شده است در حال حاضر امکان پیدا آن در اراضی شالیزاری به ندرت فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری کردن جراح کوچک در انتظار نگاه حمایتی/ برندسازی زالوی کاسپین برای ارزآوری

تجاری کردن جراح کوچک در انتظار نگاه حمایتی/ برندسازی زالوی کاسپین برای ارزآوری