مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 17:252018-07-23فرهنگي

آخرین وضعیت جسمانی مهدی فخیم زاده


مهدی فخیم زاده که اوایل تیرماه در زمان فیلمبرداری تازه ترین فیلم خود در شمال کشور دچار سانحه تصادف شد با توجه به روند بهبود حالش، از نیمه مرداد ماه ادامه روند فیلمبرداری تازه ترین اثرخود را دنبال خواهدکرد.

- خسرو امیرصادقی از دوستان و همکاران مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان که اوایل تیرماه در زمان فیلمبرداری تازه ترین فیلم خود با نام مشت آخر در شمال کشور دچار سانحه تصادف شد و با تکمیل روند درمانی خود 13 تیرماه از بیمارستان مرخص شد، درباره آخرین وضعیت این هنرمند به ایسنا گفت: خداراشکر حال عمومی و جسمانی او بسیار خوب است و سرحال هستند و به مرور به حالت ایده آل خود نزدیک می شوند.

او با بیان اینکه "مهدی فخیم زاده ورزش های خود را هم آغاز کرده است" درباره ادامه روند فیلمبرداری فیلم سینمایی مشت آخر اظهار کرد: او دیگر مشکل جدی ندارند و اگر همه چیز به خوبی پیش برود و حالشان خوب باشد احتمالا از 10 مردادماه سر صحنه فیلمبرداری خواهند رفت و این چند سکانسی که از فیلم باقی مانده است را نیز در همان لوکیشن قبلی که در جاده چالوس قرار داشت، فیلمبرداری خواهند کرد.

امیرصادقی در پایان گفت: در زمانی که مهدی فخیم زاده در بیمارستان بستری بودند اصلا اجازه ملاقات نداشت و اجازه هم نمی داد که از او فیلم یا عکسی گرفته شود، حتی مسئولین هم که آمدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جسمانی مهدی فخیم زاده

آخرین وضعیت جسمانی مهدی فخیم زاده