مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 ساعت 12:202018-07-25اجتماعي

با کمبود بیش از 350 محیط بان در هرمزگان مواجه ایم


مدیرکل حفاظت از محیط زیست هرمزگان گفت: در حال حاضر 47 محیط بان در استان هرمزگان داریم درصورتی که مطابق استانداردها باید برای یک میلیون هکتار منطقه تحت حفاظت خود 400 محیط بان داشته باشیم.

- مجید وفادار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اقداماتی که در چند سال اخیر برای روز محیط بان که مصادف است با میلاد امام رضا (ع) انجام داده ایم تقدیر از محیط بانان نمونه که همیشه در خط مقدم حوزه محیط زیست بوده است.

وی افزود: 12 درصد از وسعت استان هرمزگان تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست است و در رأس آن محیط بانان هستند که در محیط زیست هرمزگان در کوه، دشت و دریا با مشقت های فراوانی مشغول به کار هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان تصریح کرد: مطابق با استانداردهای جهانی، هر 2000 هکتار طبیعت باید یک محیط بان داشته باشد، در استان هرمزگان به ازای هر 15 تا 16 هزار هکتار طبیعت یک محیط بان داریم که فشار مضاعفی را بر محیط بانان هرمزگانی وارد می کند اما با تمام این سختی ها و خطرات، عشق و اشتیاقی که در محیط بانان وجود دارد آن ها را به ادامه کارشان ترغیب کرده است.

وفادار با بیان اینکه در حال حاضر 47 محیط بان در استان هرمزگان داریم درصورتی که مطابق استانداردها باید برای یک میلیون هکتار منطقه تحت حفاظت خود 400 محیط بان داشته باشیم، عنوان کرد: اخیراً سازمان حفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کمبود بیش از 350 محیط بان در هرمزگان مواجه ایم

با کمبود بیش از 350 محیط بان در هرمزگان مواجه ایم