مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 ساعت 16:062018-07-25بين الملل

ژنرال بازنشسته صهیونیست: حزب الله و حماس سازمان های تروریستی نیستند


ژنرال بازنشسته و فرمانده ارشد سابق ارتش صهیونیستی، استراتژی و نوع نگاه تل آویو به حزب الله و حماس را نادرست دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ژنرال تسویکا ووگل از فرماندهان ارشد و سابق رژیم صهیونیستی، در خصوص استراتژی این رژیم در قبال حزب الله و حماس ابراز نگرانی کرد و گفت که تل آویو باید هر چه زودتر نگاه خود را در قبال این دو حزب اصلاح کند.

ژنرال تسویکا ووگل که فرماندهی سابق نیروهای اسراییلی در منطقه جنوبی سرزمین اشغالی و پیش از آن فرماندهی نیروهای گردان جولان در ارتش صهیونیستی را در کارنامه خود دارد، در گفت و گو با رادیو هفت رژیم صهیونیستی که یک رسانه دست راستی و وابسته به تندروهای یهودی است، تأکید کرد: ما در قبال حماس و حزب الله و تروریستی نامیدن آن ها، به خودمان دروغ گفته ایم.

او در این خصوص افزود: آن دو از مدت ها پیش دیگر سازمان های تروریستی نیستند، بلکه حاکمیت [ داخلی] دارند و به جمعیت معینی حکمرانی می کنند و در مواقعی نیز در دولت سهیم هستند.

این ژنرال بازنشسته صهیونیستی ادامه داد: تنها جایی که دولت اسراییل استراتژی معینی دارد، در رفتار با ایران است و ما با یک کشور دارای حاکمیت طرف هستیم اما در قبال حزب الله و حماس ما هیچ استراتژی نداریم و این مسأله بهای سنگینی را برای اسراییل در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال بازنشسته صهیونیست: حزب الله و حماس سازمان های تروریستی نیستند

ژنرال بازنشسته صهیونیست: حزب الله و حماس سازمان های تروریستی نیستند