مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1397 ساعت 10:112018-07-26سياسي

فارس گزارش می دهد وقتی تخلفات یک نشریه دانشجویی با بی توجهی مسئولان مواجه می شود


انتشار مطالب خلاف حیا و عفت و استفاده از الفاظ رکیک در یکی از نشریات دانشجویی دانشگاه علامه و بی توجهی مسئولان دانشگاه به این موضوع موجب اعتراض بسیاری از دانشجویان و فعالان دانشجویی شد.

- وقتی تخلفات یک نشریه دانشجویی با بی توجهی مسئولان مواجه می شود انتشار مطالب خلاف حیا و عفت و استفاده از الفاظ رکیک در یکی از نشریات دانشجویی دانشگاه علامه و بی توجهی مسئولان دانشگاه به این موضوع موجب اعتراض بسیاری از دانشجویان و فعالان دانشجویی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس"، نشریات دانشجویی از سوی فعالان و تشکل های دانشجویی در دانشگاه های مختلف با اهداف مشخصی ایجاد می شوند.

این نشریات قرار است تریبونی برای بیان عقاید و آراء دانشجویان و بلندگویی برای بیان مسائل و مشکلات درون دانشگاهی و درسطحی وسیع تر و در جامعه باشند اما متاسفانه گاهی دیده می شود این تریبون ها ابزاری می شوند در دستان جناح ها و گروه های سیاسی برای رسیدن به اهدافشان یا اینکه با انتشار مطالبی خلاف حیا و مطالبی رکیک درست برعکس آن هدفی که تعیین شده حرکت می کنند.

نشریه دانشجویی خوآن یک نشریه دانشجویی در دانشگاه علامه است که از این دانشگاه مجوز انتشار گرفته ولی در اولین شماره خود مطالبی خلاف عفت و حیا و شئون دانشگاه و دانشگاهیان را منتشر کرد، مطالبی که موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد وقتی تخلفات یک نشریه دانشجویی با بی توجهی مسئولان مواجه می شود

فارس گزارش می دهد وقتی تخلفات یک نشریه دانشجویی با بی توجهی مسئولان مواجه می شود