مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1397 ساعت 14:062018-07-26اقتصادي

التهاب بازار ارز منطق اقتصادی ندارد/ سناریوهای عبور از مشکلات طراحی شده است


التهاب در بازار ارز منطق اقتصادی ندارد و منشأ روانی و تبلیغاتی پشت قضیه بوده و برای برون رفت از این التهاب تدابیری اتخاذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسین علی امیری ظهر امروز در نشست شورای اداری استان سمنان با حضور مسؤولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان در سالن اجتماعات اداره کل تأمین اجتماعی سمنان، ضمن گرامیداشت یاد شهدا و عملیات مرصاد که امروز سالگرد آن روزهای حماسی است، اظهار کرد: خیانت و توطئه دشمنان از دیرباز متوجه جمهوری اسلامی ایران بوده و افرادی که در گذشته در این زمینه فعالیت داشتند، امروز با هیأت حاکمه آمریکا همکاری کرده و آمریکا نیز مروج امور منافقین است.

وی اظهار داشت: امروز مردم ایران فارغ از هر قوم و قبیله و جناح سیاسی به چهره منفور آمریکا و خیانت بیگانگان که آثار آن در هر کوی و برزنی هویداست، پی برده اند و با درایت و هوشیاری دشمن را ناکام می گذارند.

نخبگان نقش آفرینی کنند معاون امور مجلس رییس جمهوری از افرادی که به نوعی مرجع مراجعات و دارای توانمندی ویژه برای شناخت مسائل هستند، به عنوان افراد نخبه یاد کرد و افزود: کسانی که قدرت تجمیع، تحلیل و تعدیل دارند و جامعه را به حرکت وامی دارند، نخبگان جوامع هستند و باید در جهت تحرک بخشی و تحلیل درست شرایط جامعه ایفاگر نقش خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

التهاب بازار ارز منطق اقتصادی ندارد/ سناریوهای عبور از مشکلات طراحی شده است

التهاب بازار ارز منطق اقتصادی ندارد/ سناریوهای عبور از مشکلات طراحی شده است