مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1397 ساعت 08:052018-07-28دانش

دلایل طولانی شدن اجرای طرح فرصت مطالعاتی اساتید/آخرین وضعیت طرح های کلان


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دلیل طولانی شدن اجرای طرح فرصت مطالعاتی اساتید در صنعت را توسعه همکاری با سایر دستگاه ها عنوان کرد و گفت: - ما در این طرح در صدد هستیم تا برای دانش آموختگان علوم انسانی فضای مناسب برای گذراندن فرصت مطالعاتی ایجاد کنیم.

دکتر مسعود برومند، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح فرصت مطالعاتی اساتید دانشگاه در صنعت افزود: تاکنون سه جلسه شورای معاونان وزارت علوم در مورد این آیین نامه برگزار شده است و متن تدوین شده آن را برای بعضی کارشناسان صاحب نظر ارسال کرده ایم.

وی با بیان اینکه این آیین نامه در حال حاضر مراحل نهایی خود را می گذراند، خاطرنشان: اجرایی شدن این آیین نامه طولانی شدن و دلیل آن این است که می خواهیم همزمان با آن تفاهم نامه هایی با بخش های اجرایی و وزارتخانه ها امضا کنیم.

این امر می توانند فضا را برای اجرای این آیین نامه فراهم کنیم.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با بیان اینکه درصددیم که به ویژه در حوزه علوم انسانی، دستگاه های اجرایی لازم را برای انجام این دوره ها آماده کنیم، یادآور شد: ضمن اینکه یک تغییر جزیی از نظر اجرایی برای اجرای آیین نامه ها در وزارتخانه ها صورت گرفته است که آیین نامه ها از این به بعد با نظر جمعی همه بخش های وزارتخانه و تحت سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل طولانی شدن اجرای طرح فرصت مطالعاتی اساتید/آخرین وضعیت طرح های کلان

دلایل طولانی شدن اجرای طرح فرصت مطالعاتی اساتید/آخرین وضعیت طرح های کلان