مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1397 ساعت 09:482018-07-28اقتصادي

توسعه استان تهران به سمت جنوب شرقی افزایش یافته است


مجری طرح آمایش استان تهران با اشاره به مطالعات انجام شده در بخش نظام شهری استان ازسال 45 تا 95 گفت: در طی این سال ها نظام سکونتگاهی استان روند مطلوبی یافته، - اما از ایده آل ها فاصله دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسفندیار زبردست استاد شهرسازی در دانشگاه تهران و مجری طرح آمایش استان تهران، گزارشی از مطالعات انجام شده در چشم انداز استان برای آینده پژوهی توسعه استان ارائه کرد.

وی بابیان اینکه سناریو های مختلفی از چشم انداز توسعه استان در دانشگاه تهران تعیین و بررسی شده است گفت: محور های توسعه استان بر مبنای تمرکز زدایی اداری- سیاسی، کاهش آسیب ها، توزیع عادلانه امکانات و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی و سایر شاخص ها متمرکز شده است.

زبر دست با اشاره به اینکه در نگرش مطالعاتی به استان تهران بایدسطوح منطقه ای، ملی و فراملی مورد توجه باشد تصریح کرد: حوزه های جمعیتی، مهاجرت، حمل و نقل، انرژی، نظام تصمیم گیری، سکونتگاه ها، اقتصاد، محیط زیست، بخش اجتماعی و فرهنگی محور های آمایش استان تهران است.

مجری طرح آمایش استان تهران با اشاره به مطالعات انجام شده در بخش نظام شهری استان ازسال 45 تا 95 تصریح کرد: در طی این سال ها نظام سکونتگاهی استان روندمطلوبی یافته، اما از ایده آل ها فاصله دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه استان تهران به سمت جنوب شرقی افزایش یافته است

توسعه استان تهران به سمت جنوب شرقی افزایش یافته است