مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1397 ساعت 10:212018-07-28فناوري

نتایج تحقیقات درباره عملکرد باتری بهترین گوشی سونی منتشر شد


به تازگی تحقیقاتی برروی بهترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند شرکت سونی صورت گرفته که نتایج جالبی را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، به گفته تحلیلگران گوشی هوشمند و پرچمدار اکسپریا ایکس زد2 پریمیوم پیشرفته ترین، بهترین و قدرتمندترین گوشی سونی است که قابلیت های منحصر بفردی همچون نمایشگر 5.

8 اینچی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری لیتیوم یونی 3540 میلی آمپر ساعت، دوربین با کیفیت تصویر بالا 19 + 12 مگاپیکسل و تراشه پردازنده اسنپدراگون 845 دارد.

بسیاری از تحلیلگران نظرات ضد و نقیضی را درباره قدرت و ظرفیت باتری این گوشی هوشمند در فضای مجازی عنوان کرده اند که همین موجب شد بسیاری از محققان و متخصصان فعال در حوزه تکنولوژی به بررسی دقیق عملکرد باتری این پرچمدار بپردازند.

نتایج این تحقیقات که در دو نمودار آمده است، نشان می دهد که مدت زمان شارژدهی و طول عمر هر بار شارژ گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم از برخی از گوشی های دیگر سونی کمتر است.

بر این اساس بیشترین مدت زمان شارژدهی به گوشی آیفون 8 پلاس اپل با مدت زمان 10 ساعت و 35 دقیقه، اکسپریا ایکس زد2 کامپکت با مدت زمان 9 ساعت و 13 دقیقه، گوگل پیکسل 2 ایکس ال با مدت زمان 8 ساعت و 57 دقیقه، سونی اکسپریا ایکس زد 2 با مدت زمان 8 ساعت و 54 دقیقه تعلق دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج تحقیقات درباره عملکرد باتری بهترین گوشی سونی منتشر شد

نتایج تحقیقات درباره عملکرد باتری بهترین گوشی سونی منتشر شد