مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1397 ساعت 11:212018-07-28فرهنگي

آثار 182 هنرمند در گالری گلستان به نمایش درمی آید


عصر جمعه 12 مرداد بیست و ششمین «صد اثر صد هنرمند» گالری گلستان آغاز به کار می کند که با ارائه آثاری از 182 هنرمند از چهار نسل معاصر هنر ایران همراه است.

- عصر جمعه 12 مرداد بیست و ششمین صد اثر صد هنرمند گالری گلستان آغاز به کار می کند که با ارائه آثاری از 182 هنرمند از چهار نسل معاصر هنر ایران همراه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیلی گلستان، طراح و برگزارکننده این نمایشگاه که از سال 1371 آن را به طور مستمر در همه مرداد ماه ها در گالری گلستان تدارک دیده در سخنان کوتاهی درباره 100 اثر 100 هنرمند جدید گفت: مانند چند سال اخیر در کنار نام های پرطرفدار بازار هنر، هنرمندان شهرستانی حضور بسیار پررنگی دارند و در این میان اصفهانی ها گوی سبقت را از دیگران ربوده اند.

گلستان افزود: با وسواس همیشگی از میان انبوه CDهای رسیده آثار 182 هنرمند را برای حضور در این دوره منتخب کرده ام که با توجه به قیمت های بسیار مناسب و کیفیت قابل ملاحظه یقین دارم مورد توجه دیدارکنندگان قرار خواهد گرفت.

در عین حال ارائه حدود 30 مجسمه از ویژگی های این دوره است که برای خریداران این گونه هنری حتما جالب توجه خواهد بود.

بنا به گفته مدیر گالری گلستان از اساتید به نام هنر ایران در کنار نام های جوان آثار چشمگیری در این نمایشگاه به تماشا و فروش درمی آید؛ از جمله آثاری از بهمن محصص، فریده لاشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار 182 هنرمند در گالری گلستان به نمایش درمی آید

آثار 182 هنرمند در گالری گلستان به نمایش درمی آید