مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1397 ساعت 13:112018-07-28بين الملل

اختلاف واشنگتن با همپیمانان اروپایی اش درباره سرنوشت داعشی هاب بازداشتی در سوریه


طبق یک گزارش آمریکایی، اختلافات شدیدی میان مسئولان عالی رتبه واشنگتن به ویژه میان مسئولان کاخ سفید و پنتاگون و نیز واشنگتن با شرکای اروپایی درباره سرنوشت اسرای داعشی در سوریه وجود دارد.

- اختلاف واشنگتن با همپیمانان اروپایی اش درباره سرنوشت داعشی هاب بازداشتی در سوریه طبق یک گزارش آمریکایی، اختلافات شدیدی میان مسئولان عالی رتبه واشنگتن به ویژه میان مسئولان کاخ سفید و پنتاگون و نیز واشنگتن با شرکای اروپایی درباره سرنوشت اسرای داعشی در سوریه وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، در این گزارش به نقل از لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه از ایالت کارولینای جنوبی و رییس کمیته امور نظامی در مجلس سنا آمده است، با گذشت 17 سال از حملات 11 سپتامبر نمی توانیم به این جنگ ها (علیه تروریسم) پایان دهیم.

در این گزارش به تمایل دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای انتقال رهبران داعشی به زندان گوآنتانامو در کوبا اشاره شده و آمده است، نظامیان آمریکایی اشتیاق و تمایلی به این مساله ندارند زیرا پس از 16 سال از تاسیس این زندان هنوز موانعی برای محاکمه زندانیان گوآنتانامو وجود دارند.

طبق این گزارش، از تقریبا 780 زندانی که به گوآنتانامو منتقل شدند تنها 40 تن مانده اند اما ثابت شده که از منظر بروکراسی و سیاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف واشنگتن با همپیمانان اروپایی اش درباره سرنوشت داعشی هاب بازداشتی در سوریه

اختلاف واشنگتن با همپیمانان اروپایی اش درباره سرنوشت داعشی هاب بازداشتی در سوریه