مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1397 ساعت 13:262018-07-28ورزشي

کاروان ویژه جانبازان عازم سفر معنوی حج شد


مراسم بدرقه کاروان ویژه حج جانبازان، سفیران وحدت و ایثار روز جمعه پنجم مرداد ماه با حضور معاون فرهنگی و آموزشی و سایر مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در هتل انقلاب تهران و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مستجاد حسینی مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد در این مراسم با اشاره به حضور 115 نفر در کاروان ویژه جانبازان حج سال جاری، اظهار داشت: کاروان حج جانبازان به همراه پزشک، ویلچرساز، مدیر کاروان، مستندساز و همراهان جانبازان، به این سفر معنوی اعزام شد و همراهان این کاروان نیز در دوره های مختلف و برنامه های توجیهی، آموزش های لازم را در حوزه های پزشکی، ایمنی، دارو و درمان و رعایت امور امنیتی و دیپلماتیک در سالن جانباز شهید رسول زاده طی کرده اند.

مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد افزود: در خلال سفر، دوره های آموزشی با محوریت آموزش سبک زندگی، اصلاح تغذیه و مهارت های زندگی برای اعضای کاروان برگزار می شود همچنین ورزش یکی از برنامه های ثابت روزانه برای جانبازان در مکه مکرمه و مدینه منوره خواهد بود.

حسینی با اشاره به حضور مستندساز در این کاروان اظهار داشت: مستندسازی با تجربه در طول سفر، تمامی حالات معنوی جانبازان در سفر حج را ثبت و ضبط خواهد کرد و با توجه به شرایط خاص جانبازان، بهترین هتل ها با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان ویژه جانبازان عازم سفر معنوی حج شد

کاروان ویژه جانبازان عازم سفر معنوی حج شد