مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1397 ساعت 18:502018-07-28سياسي

تریبون های رسمی به دلیل اختلافات غیرضرور به تخریب هم می پردازند


تریبون های رسمی نظام به دلیل اختلافات غیر ضرور در جهت تخریب یکدیگر کار می کردند و هنوز هم می کنند، از صداوسیمای ما گرفته تا سایت های این وری و آن وری و برخی تریبون های مقدس.

- دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تریبون های رسمی نظام به دلیل اختلافات غیر ضرور در جهت تخریب یکدیگر کار می کردند و هنوز هم می کنند، از صداوسیمای ما گرفته تا سایت های این وری و آن وری و برخی تریبون های مقدس.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا باهنر طی سخنانی در نشست هفتگی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه گاهی برخی مشکلات ما به ندانم کاری خودمان باز می گردد، گفت: به تعبیر رهبری ما هیچ مشکلی در کشور نداریم که قابل حل نباشد اما حل شدن شرط و شروطی دارد که لازمه آن همدلی و همراهی است.

وی افزود: تریبون های رسمی نظام به دلیل اختلافات غیر ضرور در جهت تخریب یکدیگر کار می کردند و هنوز هم می کنند، از صداوسیمای ما گرفته تا سایت های این وری و آن وری و برخی تریبون های مقدس.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه گاهی قوه مجریه علیه قوه قضاییه و قوه قضاییه علیه مجلس و مجلس علیه هردوی اینها سخن می گویند، اظهار کرد: حکومت به اعتقاد من هم مسئول آمارهای واقعی است و هم مسئول احساس مردم، اما گاهی می بینیم که برخی رسانه ها طوری رفتار می کنند که به مردم اینگونه القا شود که اوضاع از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریبون های رسمی به دلیل اختلافات غیرضرور به تخریب هم می پردازند

تریبون های رسمی به دلیل اختلافات غیرضرور به تخریب هم می پردازند